Niezawodny ciągnik średniej klasy z doskonałym stosunkiem cena/wydajność.
SILNIK
Silniki fabryczne ZETOR, zaprojektowane bez elektroniki i dopełniających dodatków do paliwa, górują nad konkurencją łatwym serwisem oraz wysoką niezawodnością. Dysponują dużym wzrostem momentu obrotowego (ponad 35 %), co obniża konieczność przełączania biegów. Moc silnika pozostaje stała w szerokim zakresie obrotów.
SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA
Ciągnik jest wyposażony w synchronizowaną czterobiegową skrzynie przekładniową z trzybiegową redukcją oraz biegiem wstecznym. Liczba biegów wynosi 12 + 12.
HYDRAULIKA
Model Major wykorzystuje hydraulikę z regulacją mechaniczną. Odznacza się nie tylko siłą podnoszenia, ale i regulacją szybkości opuszczania z możliwością zamknięcia zaworu przy transporcie maszyn oraz regulacją czułości układu hydraulicznego. Ciągnik jest wyposażony w jednosekcyjny lub dwusekcyjny dodatkowy rozdzielacz z dwoma lub czteroma złączkami ciśnieniowymi i spływem oleju.
KABINA
Komfortowa ze względu na praktyczność wykorzystywania. Wystarczająca przestrzeń oraz ergonomiczne rozwiązanie elementów sterowniczych ułatwia pracę obsługi ciągnika.
MODEL | 80 | ||||
MOTOR | |||||
Norma emisji spalin Stage 3A | Zetor 1105 | ||||
Moc wg Dyrektywy 2000 / 25 (kW/HP) | 55,6 / 76 | ||||
Obroty znamionowe (1/min.) | 2 200 | ||||
Liczba cylindrów | 4 | ||||
Liczba zaworów | 8 | ||||
Doładowanie | turbosprężarka | ||||
Średnica / skok (mm) | 105 / 120 | ||||
Pojemność cylindrów (ccm) | 4 156 | ||||
Maks. moment obrotowy / wzrost momentu obr. (Nm/%) |
317 / 35 | ||||
SPRZĘGŁO | |||||
Typ | dwutarczowe, suche, sterowane mechaniczne | ||||
Wymiar (mm) | 280 jezdne/280 WOM | ||||
Płytka | ceramiczna/zwykła | ||||
SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA | |||||
Typ | mechaniczna | ||||
Przekładnia | synchronizowana | ||||
Liczba biegów | 12 / 12 | ||||
Prędkość (km/godz.) | 30 | ||||
WAŁ ODBIORU MOCY | |||||
Typ | zależny/niezależny | ||||
Obroty tylnego WOM (1/min.) | 540 / 1 000 | ||||
HYDRAULIKA | |||||
Typ | mechaniczna z regulacją pozycyjną i siłową | ||||
Trzypunktowy układ zawieszenia |
kategoria II | ||||
Siła podnoszenia na końcu cięgien dolnych (kN) |
26 | ||||
Ciśnienie robocze (MPa) | 18 | ||||
Wydajność pompy hydraulicznej (l/min) | 50 | ||||
Szybkozłączki | 2 + 1 | ||||
Zaczepy | zaczep rolniczy, przesuwny mechaniczny | ||||
KABINA | |||||
Siedzenie | Seat SC 80 COBO | ||||
Kierownica | regulowana | ||||
INNE PARAMETRY | |||||
Układ kierowniczy | hydrostatyczny | ||||
Hamulce | robocze / postojowe mokre tarczowe sterowane mechanicznie | ||||
Hamulce przyczepy | pneumatyczne, jednoobwodowe | ||||
WYMIARY | |||||
WAGA 4WD (kg) | 3 090 | ||||
Długość łącznie z obciążnikami przedniego TUZ (mm) | 4 212 | ||||
Szerokość poprzez błotniki przednie (mm) |
1 860 | ||||
Wysokość do końca tłumika (mm) | 2 656 | ||||
Rozstaw (mm) | 2 210 | ||||
Koła przednie 2WD/4WD | 11,2 –24 | ||||
Koła tylne 2WD/4WD | 16,9 – 30 | ||||
WYPOSAŻENIE NA ŻYCZENIE | |||||
|