Przyczepa Pronar tandem T663/1 SILO (10 t)
Przyczepa PRONAR T663/1 SILO posiada w standardzie bogate wyposażenie. Głównym podzespołem jest hydraulicznie podnoszona tylna ściana zbudowana ze sztywnych profili stalowych.
Podnoszenie i opuszczanie klapy tylnej realizowane jest za pomocą cylindrów hydraulicznych dwustronnego działania. Zastosowanie zamków hydraulicznych zabezpiecza przed opadnięciem tylnej klapy w razie niezamierzonego spadku ciśnienia oleju spowodowanego rozszczelnieniem układu hydraulicznego. W trakcie działania układu, cylindry hydrauliczne sterują pracą haków ryglujących.
Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należy również okno z zasuwą w ścianie tylnej.
Charakterystyka techniczna
Dopuszczalna masa całkowita: |
13625 kg |
Ładowność: |
10000 kg |
Masa własna: |
3625 kg |
Pojemność ładunkowa: |
15,7 m3 |
Powierzchnia ładunkowa: |
9,8 m2 |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: |
4440 mm |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: |
trapez: 2190/2240 mm |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) |
6115/2455/3150 mm |
Wysokość ścian skrzyni: |
600+500+500 mm |
Grubość blachy podłogi/ściany: |
5/2,5 mm |
Wysokość platformy od podłoża: |
1250 mm |
Rozstaw kół: |
1700 mm |
Zawieszenie: |
resory piórowe |
Obciążenie oka dyszla |
1860 kg |
Rozmiar ogumienia: |
15,0/70-18 |
Prędkość konstrukcyjna: |
30 km/h |
System wywrotu: |
trójstronny |
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) |
1700mm / 13l / 200bar |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: |
67,6/49,7 KM/kW |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): |
50/46 o |
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian
- Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian bocznych
- Ściana tylna otwierana (podnoszona) i zamykana hydraulicznie
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Ściany z profilu PF600mm
- Przestrzenie zamknięte profili PF600mm i PF500mm zabezpieczone spoina laserową
- Nadstawy 1000mm z profili PF500mm
- Linki spinające ściany
- Centralne ryglowanie ścian bocznych
- Automatyczne ryglowanie ściany tylnej
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Błotniki kół tylnych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
- Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
- Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
- Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
- Rynna do szybra zsypowego
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany
- Tylny zaczep automatyczny
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Wieszak kola zapasowego
- Koło zapasowe
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
|