Przyczepa Pronar tandem T663/1 SILO (10 t)

t663_1silo___znajdzsprzedawcezobaczfilmydodaj_film

 

 

Przyczepa PRONAR T663/1 SILO posiada w standardzie bogate wyposażenie. Głównym podzespołem jest hydraulicznie podnoszona tylna ściana zbudowana ze sztywnych profili stalowych.
Podnoszenie i opuszczanie klapy tylnej realizowane jest za pomocą cylindrów hydraulicznych dwustronnego działania. Zastosowanie zamków hydraulicznych zabezpiecza przed opadnięciem tylnej klapy w razie niezamierzonego spadku ciśnienia oleju spowodowanego rozszczelnieniem układu hydraulicznego. W trakcie działania układu, cylindry hydrauliczne sterują pracą haków ryglujących.
Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należy również okno z zasuwą w ścianie tylnej.

Charakterystyka techniczna

Dopuszczalna masa całkowita: 13625 kg
Ładowność: 10000 kg
Masa własna: 3625 kg
Pojemność ładunkowa: 15,7 m3
Powierzchnia ładunkowa: 9,8 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz: trapez: 2190/2240 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6115/2455/3150 mm
Wysokość ścian skrzyni: 600+500+500 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1250 mm
Rozstaw kół: 1700 mm
Zawieszenie: resory piórowe
Obciążenie oka dyszla 1860 kg
Rozmiar ogumienia: 15,0/70-18
Prędkość konstrukcyjna: 30 km/h
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1700mm / 13l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 67,6/49,7 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46 o
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian
  • Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian bocznych
  • Ściana tylna otwierana (podnoszona) i zamykana hydraulicznie
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Ściany z profilu PF600mm
  • Przestrzenie zamknięte profili PF600mm i PF500mm zabezpieczone spoina laserową
  • Nadstawy 1000mm z profili PF500mm
  • Linki spinające ściany
  • Centralne ryglowanie ścian bocznych
  • Automatyczne ryglowanie ściany tylnej
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Błotniki kół tylnych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

  • Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
  • Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Wieszak kola zapasowego
  • Koło zapasowe
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE

Dodaj komentarz